Ohlédnutí za trendovou edicí Hidden Stories od essence

Zdravím všechny zimní i nezimní královny,
v dnešním článku bych se tak trochu ráda věnovala historii, ale nelekněte se, nepůjde o žádný dějepis, prostě a jednoduše bych se ráda ohlédla za trendovou edicí od essence, konkrétně mám na mysli Hidden Stories. Nevím jak vy, ale já si nejsem úplně jistá, zda jsem tuhle limitku, která údajně běžela v lednu 2015 na pultech obchodů vůbec viděla, mám takový pocit, že spíše ne, ale je možné, že si to jen dobře nevybavuji. Ten čas totiž letí tak strašně rychle, že mi přijde, že se ty trendové edice hrozně rychle střídají, nicméně neříkám, že je to špatně, vždycky to v DMku okukuji a kochám se, jak to mají hezky vymyšlené. Zrovna dneska jsem byla naprosto nadšená z trendové edice I love nude!

Nyní ale opět k Hidden Stories. Musím říct, že už samotný název je naprosto kouzelný a je vám určitě jasné, že se bude jednat o tajemnou limitku plnou překvapení - a skutečně tomu tak je.

Takže ve zkratce, o čem že je trendová limitka Hidden Stories? Hidden Stories od essence je tvořena dekorativní kosmetikou inspirovanou třpytivým královstvím kouzel a zázraků. Nutno podotknout, že samotné balení produktu Hidden Stories je opravdu pohádkové, takové klasické zimní a hrozně se mi líbí, jsem tedy ráda, že jsem měla možnost několik produktů vyzkoušet.
Hidden Stories v sobě ukrývá paletu třpitých odstínů růžové, levandulové, stříbrné, mátové, modré a fialové. A co se produktů týče, zahrnuje následující: 4 odstíny očních stínů, dvě krycí řasenky, dva lesky na rty, dva rozjasňovače, 5 laků na nehty, tři třpytivé prachy a dva pastelové spreje na vlasy. Kouzelné!

A se kterými produkty mám zkušenost? Vyzkoušela jsem krycí řasenku v odstínu 01 wonderland´s next super fairy, tedy růžovo-fialový odstín. Zprvu jsem se tohoto produktu trochu bála, protože nic takového běžně nepoužívám, nicméně musím říct, že efekt magických akcentů na řasách není přehnaný, nýbrž jen lehký a na vhodném světle se krásně třpití, takže na ples nebo nějakou karnevalovou událost určitě perfektní. Stejně jako při vytváření make-upových kreací. Odlesk krycí řasenky koneckonců vidíte na ruce, nešlo to moc dobře vyfotit, ale aspoň nějak a na pohled vážně krásné.





Dále jsem měla možnost vyzkoušet oba dva lesky na rty. Musím říct, že mezi nimi není příliš velký rozdíl. Aplikátor je klasický štětečkový, nikoliv kuličkový, jak by se na první pohled mohlo zdát. A ačkoliv to vypadá, že tmavý odstín bude oproti světlému výrazný, není tomu tak. Lesky jsou málo pigmentované, ale za to vytvoří hezký efekt mokrých rtů. Možná bych ocenila, kdyby měly méně třpytek, protože jsem prostě ne-třpytková, ale zas nemůžu říct, že i tak lesky nepoužívám, jsou fajn, hezky voní a určitě je využiju.

A nakonec, já prostě miluju tvářenky a rozjasňovače! Jsem do nich blázen a tak když mi přišly i tyto dva, byla jsem nadšená. Už mám doma tvářenku i rozjasňovač v krémové textuře, teď přesně si nepamatuji název kolekce, nicméně se mi líbí, že tyto rozjasňovače-tvářenky jsou takové pudrové a hezky se nanáší. Ne každému udělá radost odstín, který je dle mého do takového fialového shimmeru, nicméně se s nimi musí opatrně a jsou fajn. Co se týče výdrže, nic světoborného to není, ale balení je praktické, takže se v pohodě vejde do kabelky! Zejména se mi líbí ten růžový.

A to jsou mé zkušenosti a shrnutí kolekce Hidden Stories, kterou možná naleznete v nějakém výprodeji. Pokud máte s touto edicí nějaké zkušenosti, určitě uvítám vaše názory.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...