Recenze: Řasenka NYC Color City Curls



Krásnou středu všem,

dnešní článek bych ráda věnovala recenzi řasence, kterou jsem si koupila v totálním spěchu, jelikož moje stará mi došla a já měla pouze pár minut na to, se rozhodnout, jakou zvolit. Jelikož značka NYC Color se mi osobně velmi líbí – především její design a jedná se o cenově dostupnou kosmetiku, rozhodla jsem se dát šanci právě řasence této značky.


Článek se tedy, jak už samotný název napovídá, bude věnovat řasence NYC Color City Curls. 
V obchodě ji seženete kolem 69,- Kč a pokud bude ve slevě, tak ještě levněji. V první řadě bych ale ráda řekla, že při výběru řasenky je vůbec nejlepší zaměřit se na to (už při samotné koupi v obchodě), zda není vyschlá – doporučuji tedy raději řasenku brát co nejvíce zezadu, jelikož často lidé řasenky při nákupu otvírají (bohužel jsem jedna z nich :D), a to proto, aby si zkontrolovali, jaký má řasenka vlastně kartáček nebo právě zda není vyschlá. A právě kartáček je druhá nejdůležitější věc, kterou je potřeba kontrolovat. Proč?

Hustota řas, jejich délka, objem a vše, čeho chcete s řasenkou dosáhnout, záleží právě na kartáčku. Čím lepší tvar, délka a štětinky, tím lepší bude výsledek. Tak a teď už k samotné recenzi City Curls.
V první řadě mě vždycky musí zaujmout vzhled řasenky, jelikož ten v prvotní fázi výběru hraje roli. Tato řasenka mě sice nenadchla svým vzhledem, ale za to názvem. Vůbec nejkrásnější jsou podle mě takové řasy, které jsou buď objemné a husté nebo krásně natočené. Právě proto jsem po zahlédnutí názvu "City Curls", okamžitě sáhla právě po této.


 Kartáček u této řasenky je, vzhledem k tomu, že má řasy dobře natočit, lehce zahnutý do oblouka, aby při nanášení vrsty řasenky dobře kopíroval tvar řas a samotné víčko. Velmi dobře se díky zahnutému tvaru s ním líčí tedy jak horní, tak i dolní řasy, což se bohužel u některých řasenek s tlustým kartáčkem nebo zvláštním tvarem říci nedá. Řasenka slibuje až o 60 % hustší a krásně natočené řasy. Mohu říci, že je opravdu krásně natočí a zároveň je samotná barva řasenky opravdu tmavě černá. Zároveň se přikláním k názoru, že s použitím kleštiček na řasy dokáže i vytvořit efekt umělých řas, který je ale zároveň přirozený. Vydrží celý den a opravdu velmi snadno se odličuje. Nedrolí se a na řasách nevytváří žádné nevzhledné žmolky.


Na co si ale dát pozor?!!!!! Řasenka má jediné mínus, a to fakt, že pokud si třeba jen lehce kápnete na řasy vodou, prostě stačí trochu vlhkosti a okamžitě stéká - jak říkám, to oceníte při odličování, ale pokud si zabrečíte, počítejte, že ji budete mít opravdu, ale opravdu všude.

Závěrem!!!

+ velmi levná varianta řasenky
+ dobrý kartáček na horní i spodní řasy
+ nežmolkatí, nedrolí se
+ dlouho vydrží
+ řasy nádherně natočí a zvýrazní
+ lehce se odličuje
- při kontaktu s vlhkostí velmi rychle a snadno stéká


Určitě ji doporučuji alespoň vyzkoušet, protože jak sami můžete vidět na fotce, efekt je zaručen. :-)

1 komentář:

  1. ludom, co otvaraju kozmetiku v obchode by som najradsej usekla ruky.... preto som rada, ze cim dalej tym viac znaciek bali kozmetiku samostatne do plastoveho obalu alebo tam dava prelepku, aby bolo jasne, ze je neotvorena.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...