Tip: Esprit se zaměřuje na krásu domova

Ahoj holky,
přeji vám krásné páteční odpoledne. V dnešním článku bych vám ráda povyprávěla něco ze svého soukromí. Konkrétně se jedná o to, že moje maminka miluje dekor a vše co se zkrášlování domova týče. A já začínám zjišťovat, že mě dekorování domova baví stejně jako ji. Čím dál tím častěji proto procházím různé stránky, kde zjišťuji, jak dokonalé věci se dají pořídit. V tu chvíli vás samozřejmě napadne kupa věcí, většina zní nějak takto: to bych chtěla, to je krásné, to by se mi hodilo do pokoje, to je okouzlující, to musím mít a tak!

To, co je pro mě ale zajímavé, je fakt, že se na zkrášlování domova zaměřuje čím dál tím více módních značek. Pro mě bylo obrovskou zajímavosti a novinkou to, že se na dekor začala zaměřovat i módní značka Esprit, kterou jistě všichni znáte, protože je ve světě poměrně dost proslulá a vyznačuje se hezkými basic kousky, včetně těch trendy a moderních. Takže ano, už i Esprit se začal zaměřovat na domov. Na jejich internetových stránkách značky Esprit jsem projížděla sekci HOME a byla jsem vážně příjemně překvapena, s čím vším Esprit přichází. O to víc mi rve srdce, jak bych si mohla krásně vyzdobit koupelnu, pokoj, obývák atd., no jednoduše mají opravdu nádherné věci. Unešená jsem byla i ze sekce DĚTSKÝ POKOJ, kde mají opravdu rozkošné dětské tapety (jako bych se snad těšila na to, až budu jednou mamkou? Haha, času dost).

Když bych vám měla vyjmenovat vše, co se mi v sekci HOME líbí, byly bychom tady týden. Proto jsem se rozhodla zveřejnit pár fotek úžasných věcí, které se mi líbily na první pohled, jak ale říkám, je toho spousta. Líbí se mi, že i Esprit myslí na krásu domova, tedy nejen na krásu v podobě oblečení. Za to mu vřele fandím a dávám jedničku. Nyní se mrkněte na fotky, na sekci HOME na stránkách a dejte mi vědět, jak vás nabídka zaujala, případně zda také rady prolézáte tyto sekce HOME či DECOR, já to prostě zbožňuju. Jednou vím, že nebudu nakupovat oblečení, ale svíčky, ručníčky, květinky, podložky…
Dejte mi vědět, co na můj výběr říkáte a mějte se krásně
ANETNELLY
* veškeré obrázky jsou z esprit.cz


Já jsem si prostě hrozně zamilovala tmavé barvy koupelen a právě konkréně ještě takový ten nádech kamene, takže za mě se mi tohle hrozně líbí!! 

Jeden z mnoha krásných polštářků, které Esprit nabízí. Musím říct, že vzory mají vážně povedené a lze pak domov ladit i do stylů různých zemí :-)

K tomu asi není co dodat. Zbožňují něžné barvy, zbožňují bílou a právě takové rámečky!! :)

Tento svícen najdete i v jiné barvě, mě okouzlil právě tento, musí nádherně prozářit večerní pohodu u oblíbeného seriálu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...