MISS SPORTY PUMP UP BOOSTER & ESSENCE LIQUID EYELINER

Zdravím vás,
dneska bych vás ráda v rychlosti informovala o dvou produktech, které v současné době používám. Jeden produkt je pro mě novinkou, protože jsem ho ještě nikdy nezkoušela a ten druhý už používám delší dobu. Dnes vyjímečně nebudu extra zdržovat a vrhnu se rovnou na věc. Jediné co bych ráda řekla je, že když nemám mnoho času ráno nebo se mi prostě nechce vytvářet nějaké extra líčení, tvořím přirozený look, což znamená, že použiju tuto dekorativní kosmetiku: korektor od essence, pudr od Maybelline, oční linky od essence a řasenku - momentálně od Miss Sporty.
Na řasenku Miss Sporty a tekuté oční linky essence se dnes ale podíváme zblízka.

ŘASENKA MISS SPORTY PUMP UP BOOSTER
Řada Pump Up Booster od Miss Sporty má v rodince celkem 4 členy. Setkat se v obchodech tedy můžete s řasenkou fialovou, modrou, oranžovou a růžovou. Když mi nedávno došla řasenka od L´Oréal Miss Manga, rozhodovala jsem se, co vyzkouším. Osobně mám nejraději řasenky právě od L´Oréálu, přičemž mezi TOP patří rozhodně False Lash Wings. Na druhou stranu jsem si řekla, že by bylo super vyzkoušet něco nového a levnějšího. V obchodě jsem se tedy rozhodovala, kterou vyzkouším. Nakonec to vyhrála fialová klasika, která slibuje následující: dlouho vydrží, neopadává, posiluje růst řas, prodlužuje, zvětšuje objem, nalíčí každou řasu a nadzvedává je. Tahle řasenka má ve skutečnosti opravdu MEGA kartáček a tím slovem mega, myslím mega! Já miluju velké a husté kartáčky, protože jedině takový dokáže mé dlouhé řasy skutečně zvýraznit. Nemám ráda úzké, protože když jsem viděla tohoto obra, byla jsem nadšená. Při dnešním rutinním používáním ale zjišťuji nevýhodu, že kartáček je možná až moc velký, musím si tedy při líčení dávat velký pozor, abych se nepíchla do oka, jinak ale musím říct, že jsem s ní docela spokojená. Řasy krásně nadzvedne, vytvoří objem a poměrně dobře prodlužuje. Nezaznamenala jsem, že by nějak opadávala a výdrž je také dobrá. Na to, že řasenka stojí cca 89,-Kč a ve slevě 69,-Kč, si myslím, že je to fajnový kousek.

TEKUTÉ OČNÍ LINKY ESSENCE
Oční linky to je kapitola sama o sobě, v poslední době mám dost problémy vytvořit krásné linky, přijde mi že čím déle je zkouším malovat, tím hůře mi to jde a čím víc se snažím, tím je to větší katastrofa, nicméně oční linky mám radši než fixy. Už jsem měla fixy od essence ale vadí mi, že do fixu se prostě po čase nahromadí oční stíny a pak to prostě za boha nemaluje. Navíc voděodolná verze fixu od essence nemá s voděodolností nic společného. Tak jsem přešla opět na tyto linky, se kterými jsem spokojená proto, že se mi s nimi dobře manipuluje, barva je krásně černá a v případě, že se mi to nepovede, to jednoduše odlíčím a nalíčím znova. Skvělé také je, že rychle schnou, nejsou drahé (69,-Kč) a taky poměrně dlouho vydrží (1 balení cca 2-3 měsíce).

Máte zkušenost s těmito produkty?


1 komentář:

  1. Miss Sporty má skvelé riasenky, ktoré nevysychajú a pekne nalíčia riasy, len sa mi zdá, že aj dosť riasy zlepujú, to je trochu ich nevýhoda, ja som mala pocit, že mi vypadajú riasy, takže škoda, ale už som ich kvôli tomu prestala kupovať. Teraz sú u mňa najlepšie Rimmel Scandaleyes, skúsila som už štyri rôzne druhy a každá bola skvelá.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...