"Originální parfém Lanvin" - zcela neoriginální pravda

Čaute holky,
dneska bych se s Vámi ráda podělila o zkušenost, která se mi stala vůbec prvně a také naposled, doufám. Jistě všechny znáte Vinted, portál, kde můžete vyměňovat různé oblečení, kosmetiku a doplňky, ale také nakupovat a prodávat. A i já zde mám účet a i já se snažím vybrat, ačkoliv co si budeme nalhávat, jsou některé kousky tak otřesné, co tam některé slečny házejí, že se divím, že to nedarují radši na charitu (styděla bych si za to říct vůbec 50,-Kč a o sepraných kalhotkách ani nemluvím). No ale abych se dostala k jádru věci, mnohdy mi celá řada holek píše o výměnu, což je logické. Já si vždycky snažím vybrat, přiznávám, ale zas nemůžu říct, že sáhnu po všem.

Nedávno se mi stalo, že jsem měla domluvenou výměnu s jednou slečnou, já jí poslala 3 ks krásných trendy šátků a ona mi na výměnu měla zaslat zbytek parfémů Lanvin Eclat d´Arpege. A protože patří zrovna tento Lanvin mezi mé vůbec nejoblíbenější vůně, tak jsem si řekla "proč ne", šátky mi doma leží, tak to aspoň vystříkám a budu spokojená. No jenže! Když mi domů přišel parfém, říkala jsem si, že slečna asi kupovala tester, nebo co, nejen že to nemělo víčko, ale o co hůř, vůně zvláštně voněla, při nastříknutí se to rozleželo a bylo to docela v pohodě, nicméně jako originál to nevonělo - přitom uváděla v popise "Originální parfém Lanvin" - ha, jaká ironie!

Takže nejen že vůně nevoní tak, jak originální, ale zároveň jsem hledala na lahvičce takovou tu nálepku, která minimálně originalitu zaručuje, bohužel jsem narazila na jakousi nálepku, která pravděpodobně s originalitou nemá co společného, při prohlížení na internetu jsem se dostala na jakési "klikihákové stránky". K mému zklamání tedy budu tvrdit, že tento parfém podle mě není originál a pokud ano, tak to tak rozhodně nevypadá, ani nevoní. Z toho důvodu to byla pravděpodobně má poslední parfémová výměna a nadále zůstanu věrná i tak levnému parfums.cz, protože přeci jen bych tuto zkušenost nerada opakovala.

Máte také podobnou zkušenost?



1 komentář:

  1. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Přidejte se k úspěšným - Spojte se s více než 4 miliony investorů a obchodníků ze 170 zemí

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...