Essence: My Skin pro normální a smíšenou pleť

Zdravím vás,
dnešní článek bude tak trochu spíše informativního charakteru. Ráda bych vám totiž pověděla trochu více o produktové řadě My Skin, kterou znáte pod značkou essence. Zhruba před rokem bylo produkty My Skin těžké sehnat, jednoduše se v ČR neprodávaly, nicméně v současné době je vše jinak a vy máte unikátní možnost sehnat My Skin např. v drogériích Teta.
Na začátek si asi povíme něco, co tyto jednotlivé produktové řady v péči o pleť obsahují. Řada My Skin obsahuje dvě produtkové řady (oficiálně tři, ale v ČR seženete jen dvě). První je řada pro normální pleť a druhá řada je pro smíšenou pleť.


MY SKIN PRO SMÍŠENOU PLEŤ
Začneme fialovou řadou pro smíšenou pleť. Na začátek ještě zmíním, že produkty My Skin jsou určené především mladým dívkám a ženám, které chtějí o svou pleť pečovat už od mládí či později. Fialková řada krásného designu obsahuje celkem tři produkty: matující krém, matující gel a matující čistící ubrousky. Začnu od toho, co se mi "líbí" nejméně a co nejvíce. Já osobně nepoužívám gely na obličej, tudíž je pro mě tento produkt zbytečný, ale pro mladé slečny určitě super. Gel má příjemnou konzistenci, krásně voní a balení je poměrně klasické - 150 ml, takže určitě nějakou chvíli vydrží. Příznivá je i cena okolo 69,-Kč a na očištění a zmatnění pleti určitě super. Za nejlepší produkt považuji matující ubrousky. Balení je menší, takže praktické do kabelky a musím říct, že ubrousky krásně voní. Já je používám spíše na očištění, např. rukou nebo případně obličeje. Určitě se neztratí v kabelce žádné mladé dámě.
Co se týče krému na obličej, tak to je taková klasika. Plus je, že je v tubičce, tudíž se nestane, že by se dovnitř dostávaly bakterie, balení je praktické a má hezký design a opět krásně voní! Fialová řada My Skin pro smíšenou pleť obsahuje extrakt z liči a olej z hroznových jader.


MY SKIN PRO NORMÁLNÍ PLEŤ
Modrá řada My Skin pro normální pleť je o něco chudší, ale za to obsahuje produkt, který je prostě jedním slovem super. Kromě krému, který má hydratační vlastnosti, obsahuje řada My Skin také hydratační papírovou masku, kterou jsem měla možnost vyzkoušet už poněkolikáte a musím říct, že jsem moc spokojená. Maska je pevná, rozhodně se nedrolí a není o napuštěné hydratační složky chudá. Na pleť se snadno nanáší a drží. Já nechala působit cca 17 minut a zbytek gelového krému jsem na pleti po sundání masky rozetřela, tudíž byla moje pleť potom fakt krásně hydratovaná. Pro pobavení můžete mrknout na fotku, jak to vypadá, tentokrát jsem se moc nesnažila ji mít perfektně, ale to je tím, že už jsem se fakt těšila. Pro ty z vás, které zajímá cena, je to něco málo okolo 30,-Kč, což mi přijde naprosto super. Modrá řada obsahuje extrakt z limetky a okurky, což dodává pleti skvělou svěžest.


A ačkoliv si potrpím na produkty trochu jiného rázu, zcela upřímně říkám, že produkty z řady My Skin se mi neztratí, a protože o sebe dost pečuji a pravidelně mažu obličej hydratačními, výživnými krémy, i na tyto přijde řada a poměrně se těším. Protože vážně krásně voní a svůj základní úkol splní.

Máte zkušenost s produkty z řady My Skin?

1 komentář:

  1. To je super, ze uz jsou dve rady v Cesku k sehnani. Me by se libilo to na smisenou plet.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...