Recenze: Novinka od Essence - Řasenka Lash Princess False Lash Effect

Essence již svým fanouškům nabídnul z řady řasenek Lash Princess řasenku v oranžovo-černém kabátku, která se jmenovala Lash Princess Volume Mascara, kterou si spoustu slečen chválilo. Tvůrci se proto rozhodli na trh uvést královskou sestru, která však oproti první řasence, slibuje efekt umělých řas. Její jméno je Lash Princess False Lash Effect Mascara.

Design obalu řasenky zůstává hodně podobný - černý základ a gumové prvky na otvoru řasenky. Moc se mi tento detail líbí, je to zase něco nového a neokoukaného. Oproti řasence volume je tato však laděna do černo-zelené barvičky.


Kde: Drogedrie DM, Rossmann
Za kolik: 94,90,- Kč
Objem: 12 ml
K čemu: Efekt umělých řas, velký objem
Kartáček: Rovný, kůželovitý

Co řasenka slibuje?

Každá řasenka slibuje něco jiného. Jak už je v popisu výše zmíněno, řasenka má kartáček kuželovitého tvaru, který by měl řasám dodat jak délku, tak i dramatický objem s efektem umělých řas, který však má vypadat přirozeně a nenásilně.

Jak jsem s ní spokojená?
Musím se přiznat, že když jsem kartáček uviděla poprvé, nijak zvlášť mě nenadchnul, jelikož většinou řasenky, které slibují efekt umělých řas, mají kartáčky daleko "složitější" a propracovanější a tento mi přišel až moc jednoduchý. O to více jsem byla překvapená, když jsem řasenku použila. Co se objemu týče, tak funguje opravdu perfektně, řasy i moc hezky oddělí a troufám si tvrdit, že jsou daleko výraznější už po jedné vrstě, ovšem jako u ostatních řasenek platí, že čím více vrstev dáte, tím jsou řasy bohužel slepenější. Nic se proto nemá přehánět.

Takže - dokáže tato řasenka opravdu vytvořit efekt umělých řas? Ano, dokáže, ovšem přirozeně. Myslím, že umělé řasy = husté řasy a tato řasenka na hustotu moc nehraje, naopak krásně je oddělí a dodá jim objem, délku, ale hustoty moc ne, což je škoda, protože právě tehdy by to byl onen super efekt umělých řas a pochválila bych ji ještě více.

Celkově hodnocení: Pokud hledáte řasenku, která vám řasy dramaticky prodlouží, dodá jim objem a pěkně je oddělí, pak určitě doporučuji. Naopak pokud ale hledáte řasenku, která vám je zahustí, tak bych ji moc nedoporučovala, jelikož právě kvůli jednoduchého kartáčku, to bohužel nesvede.

Výsledek: 4/5

Máte tuto řasenku doma? Jak jste s ní spokojené?

2 komentáře:

  1. Tuto řasenku mám také, jsem s ní převážně spokojená, poměr cena kvalita super.
    :-)
    Pěkný článek.
    Zvu Tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle rasenku jsem uz okukovala jednak proto, ze ma rovny kartacek ty ja naprosto muzu. Rasy udela velice pekne, takze tuhle si take casem poridim.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...