IN LOVE: Podkolenky COOLSOCKS

Ahoj holky,
doufám, že jste si užili prázdniny a opět jste připravené dostat se do té školní náladičky. My moc ne, ale vzhledem k tomu, že budeme mít školu dvakrát týdně, dá se to přežít. V dnešním článku bych vám ráda představila věc, konkrétně kousek, kterému jsem přišla na chuť před několika měsíci a stále se ho nemůžu nabažit.
Nejedná se o žádný zázrak století, ale "pouze" o stylové podkolenky. Ano, čtete správně. Pokud jste už slyšeli o podkolenkách české značky COOLSOCKS, je to přesně to, co mám na mysli i já.

Stylové, pohodlné a trendy podkolenky COOLSOCKS jsem měla tu čest si obléknout poprvé při focení s úžasnou fotografkou Maruškou Kopřivovou. Již tenkrát jsem se jí ptala, odkud podkolenky jsou a bylo pro mě velikým překvapením, že jsou vyráběny v České republice a působí pod českou značkou COOLSOCKS (of. web: www.coolsocks.cz)

Už tehdy mi bylo jasné, že si budu muset jedny sama pořídit, no jedny - však to znáte, když máte něco, co zbožňujete, chcete toho víc a víc. U podkolenek COOLSOCKS máte jistotu, že dostanete opravdu kvalitní produkt, který se nevytahá - což je pro mě nejdůležitější, protože podkolenky, které vám sjíždí, jsou prostě na nic. Podkolenky COOLSOCKS jsou ale pevné, drží na svém místě, jsou vyrobeny z příjméno materiálu a krom různobarevných proužků je mnohdy zboží i oficiální název: COOLSOCKS.




Když jsem se dívala na oficiální stránky obchodu, říkala jsem si, že je super, že někdo něco takového v Česku vyrábí, na druhou stranu podkolenky COOLSOCKS mají jednu nevýhodu: výběr je tak široký a všechny jsou tak krásné, že je problém si prostě vybrat jedny. Já jsem to brala tak, že potřebuji nějaké, které jsou stylové, ne-příliš výrazné (takže např. ne neonové napoprvé), ale zas jsem chtěla nějaké, které budou vidět. Tím pádem jsem zvolila podkolenky Cute 7, které mají tři proužky: fialový, růžový a modrý.

Podkolenky COOLSOCKS nabízí ještě jednu výhodu: mnohé z nich se kromě jemné bavlny vyrábí také ze silnějších materiálů, tudíž je můžete nosit jak v létě (a nebudete se pařit), tak v zimě. Já mám doma "letní variantu". Při zjišťování jak zboží objednat jsem narazila navíc na super akci. Protože jsem se o prázdníných na chvíli odstěhovala do Prahy, využila jsem tedy super možnost dopravy po Praze do hodiny. Musím říct, že skutečně jsem podkolenky během pů hodiny měla a hned jsem si je oblékla.

Je zajímavé, jak může takový zdánlivě "drobný" kousek oblečení vzbudit takovou pozornost a vězte nebo ne, skutečně na vás zůstane viset každý pohled - zejména ty mužské, to je jasné :)))

Podkolenky COOLSOCKS, jak už jsem řekla, kromě toho, že jsou kvalitní, mají super velký výběr, jsou  navíc za super cenu, což oceňuji. Samozřejmě cena se pohybuje podle toho, které si vyberete. Já osobně jsem měla podkolenky za pouhých 249,-Kč, což se myslím vyplatí.

Určitě mi napište, zda máte s podkolenkami také zkušenost, případně jaké máte doma a na jaké máte zálusk? Já osobně uvažuji o bilých s černýma proužkama.

Mějte krásný den
AN

P.S: Určitě nezapomeňte využít akci 3+1 ZDARMA - Kupte troje podkolenky a čtvrté máte zcela zdarma. Myslím, že super akce, domluv se s kámoškama a je to :)




 

2 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...