Recenze: Avon Absolute Perfection Beauty Balm

Z katalogu Avon si sice málo kdy co objednám - jediné, co od nich vlastně používám je make-up z řady Luxe, se kterým jsem ale velmi spokojená. Nedávno však Avon udělal boom ve vlasové péči a nabídnul svým zákazníkům zcela novou řadu vlasové péče Absolute Perfection, která má vaše vlasy doslova "přetvořit". No a jakmile se mezi nabídkou produktů objevil také BB balzám na vlasy, řekla jsem si, že ten prostě musím mít. Jaké z něho mám dojmy?


Tak v první řadě mě velmi zaujal samotný design balení řady Absolute Perfection. Abych vám ale tuto řadu lépe přiblížila, Absolute Perfection je řada, jež nabízí 10 různých benefitů pro vlasy. Ty si však vyjmenujeme níže. Zpět k balení - černo-zlato-fialový design řady se mi moc líbí, je originální a vypadá opravdu pěkně.  Samotné balení BB balzámu na vlasy obsahuje150 ml a už teď můžu za sebe říci, že vydrží opravdu dlouho. 

BB balzám nádherně voní, používám ho vždy po umytí vlasů - vmasíruju malé množství (stačí opravdu málo) do vlhkých vlasů, nechám lehce proschnout a pak vyfénuji. Balzám ale můžete používat také na suché vlasy před tepelným stylingem - např. žehlička či kulma. Ze začátku jsem se bála, že při použití na suché vlasy, budou slepené, ale nic takového se naštěstí nekonalo. Absolute Perfection náádherně voní, opravdu ta vůně je prostě úžasná a vlasy voní i dva dny po použití. Ze samotných výsledků už tak nadšená bohužel nejsem.


Jak už jsem zde řekla, řada slibuje 10 různých benefitů při používání, a to: 1) pečuje o vlasy, 2) chrání je, 3) vyživuje, 4) dodává lesk, 5) hydratuje, 6) vyhlazuje, 7) zaceluje konečky, 8) předchází krepatosti, 9) dodává hebkost, 10) usnadňuje styling vlasů.

Určitě souhlasím s body 1, 2, 4, 6, 8, 9 a 10. Ty ostatní tak nějak posoudit nedokážu, ovšem po použití na mokré vlasy a vyfoukání jsem jednoduše čekala, že vlasy budou jako nové, proměněné, prostě k nepoznání a výsledek se nekonal - teprve až vlasy upravím žehličkou nebo jinak, se výsledek projeví, což je možná škoda. Jako stylingový přípravek nebo doplněk k výživě vlasů bych ho ale doporučila.

A co vy, máte s produktem zkušenosti?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...