23.1.2016 - Setkání blogerek se značkou LIRENE - představení novinek

Ahoj holky,
v dnešním článku bych Vám ráda představila foto a info report o setkání, které proběhlo se značkou Lirene koncem ledna letošního roku v pražské galerii Café Louvre.
Nevím jak vy, ale já se značkou Lirene mám jen drobné zkušenosti, a jak to tak bývá, s některými jsem spokojená maximálně, s jinými méně, ale o tom dnešní článek není, nicméně vám určitě prozradím, co mohu doporučit.

Značka Lirene, kromě toho, že přichází na trh s celou řadou nových produktů, mění také design svých produktů, čímž se dostává o několik příček nahoru. Já osobně musím říct, že současný vzhled produktů Lirene nabral na dobré modernizaci, vzhled produktů je čistý, troufám si říct elegantní, no prostě z nich mám pocit, že jsou "kvalitnější". A produkt pozornost přitahnout má, takže za mě jedno velké plus. A druhé velké plus je za produkty, se kterými Lirene přichází na trh.

Předtím, než se podíváme na konkrétní shrnutí, co Lirene připravila, musím poděkovat celému týmu Mark Distri za opět krásně zorganizované setkání, které doplňovalo zajímavé informace včetně dobrého jídla. Tímto tedy ještě jednou děkujeme za pozvání, bylo to moc fajn.

A které produkty Lirene představuje na trhu a které nemohu nezmínit? No, na začátek vám ještě musím říct o mém miláčkovi - produkt, který se Lirene opravdu povedl, měla jsem no sice jen dvakrát, ale pokaždé jsem ho používala moc ráda, jedná se o zimní ochranný krém, který je opravdu hutný, ale musím říct, že skvěle hydratuje, pleť je jemná a já jsem ho milovala jak na noc, tak na den třeba pod make-up, vyhovovalo mi, že je takový mastnější, což moje občas suchá pleť vyžaduje.

Co se novinek a "rekonstrukce" produktů týče, ráda bych jako první zmínila celou řadu krémů, které má Lirene nyní v nabídce, líbí se mi již zmiňovaný vzhled obalů, ale také především to, že Lirene má celou řadu krémů pro každou z vás. Z nabídky si teď tak vyberou jak majitelky suché pleti, tak majitelky mastné plesti s nedokonalostmi, stejně jako majitelky zarudlé pleti a citlivé pleti. Vysokou škálu krémů má i hydratační řada, kde jsem si doslova zamilovala třešňovo-citrónový hydratační krém pro 20+. Voní úžasně, skvěle hydratuje, jsem moc spokojená.

Zajímavým produktem, který byl tak nějak oficiálně-neoficiálně představen (to slovo proto, že už jste ho mohli vidět ve vánočním prodeji v DMku), je Lirene Duo Care pokročilý systém, který má za úkol usnadnit čištění, ale tak, aby bylo efektivnější. Strojek obsahuje dvě hlavice. Sestra už používá pravidelně a je spokojená, pokud ho některá máte, určitě dejte vědět, jaký se vám zdá.

V poslední řadě, než vás pustím k fotkám, bych vám ráda řekla o poslední novince-nenovince, kterou má Lirene v portfoliu. Jedná se o CC krém Lirene Magic Make-up, který se po nanesení na pleť přizpůsobí tónu pleti. Samozřejmě asi všichni víte, že tak to úplně není u žádného krému, já jsem ho zkusila na poměrně opálenou pleť a vůbec nebyl vidět, takže jednička. Balení má hezký design, černou mám ráda. A už dost tlachání, pustím vás prohlédnout si fotky z tohoto fajn odpoledne. Jo a ještě třetí plus bych málem zapomněla - nízké ceny, takže Lirene tleskám, protože se zdokonaluje.

Mějte se krásně, ještě jednou děkujeme za pozvání.
















1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...