Recenze: Čistící pleťová maska s filtrátem hlemýždího sekteru od značky MIZON

Zdravím vás,
v dnešním článku bych se ráda, a bohužel dost opožděne, za což se omlouvám, chtěla podělit o svou zkušenost s kosmetikou, která by pro vás mohla být na první pohled velice zajímavá. O druhém pohledu více. Slyšeli jste snad už někdy o kosmetice, jejíž součástí je sekret hlemýždě? Ne? Tak to zbystřete, protože právě takovou kosmetiku vyrábí značka MIZON. Pokud jste už o ní slyšeli, pak dobře, pokud ne, tak určitě čtěte dál.

Abych byla konkrétní a především jsem nepsala nesmysly, kosmetiku MIZON vyrábí firma Nabion a jedná se o přírodní, kvalitní značku kosmetiky, která je známá tím, že má výborní účinky a rychle viditelné výsledky. Kosmetika je vyráběna v jihokorejských kosmetických a výzkumných laboratořích, které jsou prý nejlepší na světě. MIZON se chlubí 16 patenty, netestuje kosmetiku na zvířatech (obrovské plus!) a zvláštní důraz je kladen na použití přírodních složek a látek. Své prvenství slaví především v Koreji, na asijském trhu a nově se rozmáhá její prodej i v Evropě.

Co je však na MIZONu nezajímavější, ne fakt, že při výrobě se používá netradiční surovina – filtrát z hlemýždího sekretu. Moje první myšlenka byla „cože? Vážně?“ Musím se přiznat, že ani na moment mě ale nepopadl takový ten znechucený pocit, ba naopak jsem byla zvědavá. Proč je ale údajně hlemýždí sekret tak skvělý? Účinné látky povzbuzují regeneraci pleti, předcházejí vzniku vrásek a drobných linek, po pravidelném použití se má pleť zlepšovat. A pokud vás snad napadlo, že kvůli MIZONu přichází o život hlemýždi, tak to tak není (zaplať pánbůh!), sekret je získáván přírodní cestou a tak nedochází k usmrcení ani poškození zdraví těchto malých tvorečků.

Já osobně jsem měla možnost vyzkoušet čistící pleťovou pěnu s filtrátem hlemýždího sekretu, který koupíte například na e-shopu Krása.cz. Jako první bych se netradičně podívala na cenu, ta se mi zdá za produkt 60 ml přijatelná, ba dokonce bych řekla nízká, vzhledem k tomu, že se jedná o přírodní kosmetiku. Takže cena má u mě velké plus - pohybuje se něco málo okolo 200,-Kč. Na co bych se dále podívala je vzhled tubičky, která má hnědý design s obrysem hlemýždě. Musím říct, že vzhled působí poměrně luxusním a kvalitním dojmem, až na obyčejné plastové víčko dávám palec nahoru, jedině co mě tak trochu ruší jsou ty čínské (nebo jaké) znaky vzadu, ale nejedná se o kosmetiku z ČR nebo Ameriky, tak co bych chtěla, že?

To máme cenu, design. Nyní ale to nejdůležitější! Funguje, nebo nefunguje? Do pravidelného používání se pustila moje mamka, já, ségra. Musím říct, že produkt mám cca od konce listopadu, je půlka února, takže cca 3 měsíce a stále nedošel. Tím chci říct, že čístící pěna MIZON s filtrátem hlemýždího sekreru opravdu dlouho vydrží, protože stačí malinké množství. Konzistence pěny je doslova SAMETOVÁ, opravdu nic jemnějšího jsem za poslední dobu nezaznamenala! Na pleti je pěna příjemná, nečekejte nějaké penění, spíše se jedná o sametový krém, který na pleti skoro nepocítíte, jak je jemný. Já osobně nechávám působit pár minutek (1-2) s tím, že poté opláchnu vlažnou vodou. Opravdu musím zhodnotit, že je po použití pleť sametově jemná, hebká a čistá! Dokonce se mi zdá, že póry jsou stažené a pleť přitom není vysušenná. 

Myslím, že to je hodně plus na to, co člověk očekává od čistící pěny, ještě když za tu cenu vydrží opravdu dlouho, a to používáme doma všechny tři. Jak jsem řekla, stačí malinké množství. Pokud bych tedy produkt mohla doporučit, mohu říct, že ano! Pokud tedy hledáte kvalitní čistící pěnu, která plní to, co slibuje, mrkněte určitě na tuto od MIZONu. Btw: nebojte se, že by vám poté vyskákaly pupínky, zdá se mi, že pěna je nekomedonní.

To je pro dnešek odemně vše, doufám, že se vám recenze na produkt líbila. Pokud máte zkušenost s kosmetikou MIZON, určitě dejte vědět!

AN





1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...