Tip: Náušnice TROLI - proč, kde, za kolik?

Ahoj holky,
v dnešním článku bych vám ráda dala tip na náušnice. Nevím jak vy, ale já se bez náušnic neobejdu, bohužel patřím mezi tu znevýhodněnou skupinku lidí, kteří maji alergii na všechno v uších, co není stříbrné, zlaté, nebo prostě kvalitní. Jakmile si dám do uší něco, co je za "pár kaček", tak mě okamžitě začnou svědit uši, červenat, a hnisat. No prostě nepříjemná záležitost. Z toho důvodu se při výběru náušnic dívám také na kvalitu.
A protože je podle mě celá řada značek, které nabízí kvalitní náušnice, moc ráda bych vám také jedny z mnoha doporučila. Konkorétně se jedná o náušnice značky TROLI. Náušnice TROLI už mám druhé. Moje první mají název CABO GREY (můžete mrknout v odkaze), nosím je velmi často, protože jsou decentní, nemám alergii a zároveň udělají parádu. Líbí se mi také to, že i po roce nošení vypadají pořád stejně krásně a je vidět, že se jedná o kvalitu.

Nyní se mi dostal do rukou další pár náušnic značky TROLI. Konkrétně náušnice Srdce Aqua AB. Tyto náušnice na mě působí o něco více dívčím dojmem, ale vzhledem k tomu, že mají opravdu lehký elegantní design, tak je také unosím. Co se mi velmi líbí je fakt, že jsou vyrobeny s krystaly Swarovski. Odráží tedy krásně světlo a velmi jemně tak dodávají vašemu vzhledu blýskající vzhled. Barva je krásně světle modrá s tím. že opět musím dodat, že je vidět, že se jedná o kvalitního výrobce, nemám alergii a také fandím zapínání na klapku, protože jsem expert na ztrácení náušnic. Cena se pohybuje okolo 349,-Kč a pokud by vás tyto, nebo snad jiné zaujaly, seženete je na Šperky.cz.

Pokud doma také nějaké náušnice, nebo snad náhrdelník či náramek značky Troli máte, určitě napište. To je to, co jsem také chtěla zmínit, že nabídka je široká. Myslím, že by to byl super dárek třeba pro kamarádku, maminku nebo sestru.

AN




Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...