Nejzajímavější a nejzvláštnější vůně aneb pobavilo mě

Čauky holky,
dnešní článek bude trochu sranda a legrace. Už víte, že jsem voňavý maniak, mohla bych mít doma milion vůní, chodím ráda pokukovat do parfumérií a ráda zkouším něco nového. Kromě toho ráda také vnitřně hodnotím to, jak se parfém nebo daná vůně povedl jako celek. No a když už jsme u toho, dnes bych vám ráda představila několik kousků, kterým říkám povedená sranda. Jo, když jde o parfémy, tak umí být designéři občas neskutečně vtipní. Které parfémy mě svým vzhledem pobavily a proč?

1) Marc Jacobs - Decadence
Marc Jacobs a jeho nesmrtelné vůně Daisy s květinovým vzorem jsou prostě klasika. Jsou hezké,
roztomilé, sladké, hravé. Tentokrát to chtělo ale něco elegantního. Já byla nedávno v parfumérii s tím, že jsem se zarazila hned nad několika designy flakónků a jedním z nich byl design flakónku vůně Decadence od Marca Jacobse. Tato vůně má totiž doslova a do písmene vzhled malé kabelky. Nutno podotknout, že flakónek byl samozřejmě neskutečně těžký! Designově samozřejmě ale vypadá moc hezky a působí až luxusním dojmem. Pro mé malé ruce to ale z hlediska testeru přineslo problém. Bála jsem se, aby mi malá kabelka nespadla na zem. Nutno však říct, že mě to velmi pobavilo. Takové vůně se prostě v parfumérce neztratí a co je dobré na oko, to je dobré i v košíku než obyčejná koule nebo kostka, že? Takže palec hore, tohle se fakt povedlo. Tmavě zelený vzhled navíc přidával na tajemnosti aneb "co se ve mně asi ukrývá?".
Btw.: toto vážně nebude vůně do kabelky :-D

2) Moschino - Fresh Couture
Značka Moschino je známá tím, že své flakónky přivádí k bláznovství a šílenností. Všechny jsou prostě funny and nice. Já osobně jsem zůstala v šoku, když jsem nedávno procházela parfumérkou a všimla jsem si - moje prvotní myšlenka: "čistič na skla". Né vážně, Moschino si řekl, že přijde s novým nápadem. Něčím, co nikdo nemá a co by se v koutku krásy mohlo krásně vyjímat a není nic lepšího než produkt, který vypadá jako leštěnka na skla. Ať chcete nebo ne, tato vůně mě svým vzhledem neskutečně pobavila. Flakónek je krásně propracovaný jen se obávám, že na poličku s parfémy prostě není příliš hezký, ale pobaví, to ano. Jak voní to netuším, každopádně pokud se
budete před přítelem či kamarádkou vonět "čističem na skla či koupelny", určitě zůstane zírat. Takže palec hore pro pobavení.

3) Calvin Klein - CK2
Vůně od CK zbožňuji, sama doma jednu mám a celá řada mi voní. Design flakónku od CK se mi také moc líbí a některé mě upřímně dokážou i pobavit, ale v pozitivním slova smyslu. Stejně tak ukázkový kousek je pro mě něco, co je pro CK naprosto typické. Jistě víte, pokud CK alespoň trochu sledujete, že si potrpí na vzhled lahví, flašek, no prostě všeho, co s tím má co společné. Mě osobně nedávno nadchla nová vůně od CK, konkrétně CK2. Používá ji můj kamarád a krásně voní. Kromě toho mě
příjemně nadchnul i flakónek, který má opět vzhled skleněné láhve, ale takový ten luxusnější, prostě něco, co se na poličce krásně vyjímá. Říkala jsem si, že tohle se CK neskutečně povedlo. Já osobně mám doma lahvičku IN2U, která vypadá také vtipně-hezky-vtipně. CK to s lahváčema prostě umí.

A co vy, narazili jste v poslední době na nějaký funny flakón?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...