VLASY: Tipy na 3 super produkty

Přeji vám krásný konec června,
za dveřma jsou prázdniny, však to znáte, taková ta klasika. V dnešním a posledním červnovém článku bych vám ráda dala tip na tři produkty, které mají jakousi spojitost s vlasy. Řeknu vám, proč je doporučuji, co na nich mám ráda a kolik stojí. A pokud také patří mezi vaše favority, budu ráda, když mi to dáte vědět. Takže tři, dva jedna...

1. Swiss-O-Par Frottee Suchý šampón
Jako číslo jedná bych vám ráda doporučila vlasový produkt, konkrétně suchý šampón. Nevím jak vy, ale já používám suché šampóny velice ráda. Když už se dostanu do fáze, že je potřeba mé vlasy umýt, nic moc je nezachrání, ale když jsem ve fázi, že mé vlasy potřebuji trochu osvěžit nebo prostě trochu pročistit a dodat jim život,  jsou suché šampóny pro mě naprostým zachráncem. Jasně, už jsem vyzkoušela celou řadu produktů, nicméně v současné době zůstávám věrna dvěma značkam: Batiste a Swiss-O-Par. O Batiste jsem vám psala nedávno, nicméně pokud hledáte o něco levnější variantu, okolo 70,-Kč, mohu doporučit tento modrý zázrak, se kterým jsem moc spokojená. Na to, že mám dlouhé vlasy, musím říct, že poměrně dlouho vydrží. Líbí se mi jeho jemná šampónovitá parfemace a hlavně: slibuje a splňuje. Vlasy osvěží, zbaví je mastnoty, co to jde a dobře fixuje a dodává objem. Za mě jednička v drogérce spolu s Batiste. Seženete v DM i Rossmannu.

2. Tangle Teezer hřeben
Jedna z nejdůležitějších věcí, která pro mě existuje co se vlasů týče je to, abych je mohla rozčesat. Mám je dlouhé a mohou se snadno a rychle zacuchat a představte si ten boj, když vlasy umyju, jsou zacuchané a já je mám rozčesat. A kolikrát, než jsem měla tento skvělý hřeben, se mi stalo, že mě to dokázalo neskutečně vytočit tak, že jsem byla úplně nepřičetná. Když jsem si tedy koupila hřeben Tangle Teezer, přesvědčila jsem se, že tento poměrně dražší hřebínek nejsou vyhozené peníze. Neznám nic lepšího, co by se o mé vlasy postaralo když jsou zacuchané lépe, než tento hřebe. Navíc se mi líbí design. Já osobně mám doma ten, co vidíte na fotce a hodlám si pořídit druhý kousek ještě domů do Trutnova. Navíc zatímco u klasického kartáče mi zůstalo vypadaných milion vlasů, tady je to minimum a co hlavně - netahá to a nebolí to! Cena? Cca 399,-Kč-499,-Kč. Sežene např. v Sephoře či profesionálním kadeřnictví. BTW: Na parfums.cz ho mají za směšné 200,-Kč - honem tam :D

3. Pantene Aqua Light šampón
Nedávno jsem brouzdala drogérií a potřebovala jsem si koupit do Prahy nějaký šampón, který hezky voní, nezatěžuje vlasy a bude vhodný na každodenní mytí. Jelikož jsem měla slevový kupón, řekla jsem si, že vyzkouším šampón od Pantene, jelikož s kondicionérem na poškozené vlasy jsem moc spokojená. Tento mě zaujal proto, že vlasy nezatěžuje, hezky voněl. Když jsem si produkt koupila, byla jsem trochu skeptická a čekala jsem, že to nebud žádný zázrak. Byla jsem ale mile překvapena. Na to, že jsem za produkt dala cca 40-50,-Kč po slevě, je tento šampón naprosto super. Kromě toho, že po něm vlasy krásně voní, není třeba velké množství, slibuje to, co splňuje - vlasy skutečně nezatěžuje, jsou odlehčené a nejsou zatížené. Mohu ho tedy velmi ráda doporučit jako LIGHT produkt!!


A jaké jsou vaše tipy na produkty na vlasy?

3 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...