Wish list: Parfémy, které si chci pořídit

Ahoj holky,
v dnešním článku bych vám ráda ukázala parfémy a vůně, které bych si v budoucnu ráda pořídila. Jak jistě víte, já jsem parfémový a voňavý maniak. Byly doby, kdy jsem byla schopna mít třeba patnáct parfémů a všechny jsem je naráz používala. Ty doby jsou ale samozřejmě pryč a už jsem se trochu zklidnila. V současné době mám rozpoužívané tři parfémy, resp. vůně. V tomto případě budu používat slovo parfémy obecně pro veškeré parfémy, vč. toaletek atp. Bude to jednodušší. Které tři to jsou? Takže číslo jedna rozhodně patří svěží Calvin Klein In2U. Tu vůni miluju a už mám druhé balení. Samozřejmě ale počítám s tím, že až dopoužívám tu nekonečnou 150 ml lahvičku, dám si od ní pauzu :-)...druhým současným favoritem, který používám je Moschino Funny. Tuhle vůni jsem si přála jako malá a když ji mamka dostala od taťky, řekla jsem si, že ji musím mít také, je prostě božská. Hrava, svěží, krásná. A do třetice všeho dobrého v současné době používám také Signorinu od Salvatore Ferragamo. Tato je taková luxusní, hodně elegantní a spíše květinová, řekla bych. No zbožňuji všechny tři.

Jak jsem ale psala výše, mám v budoucnu zálusk hned na několik vůní. Počítám s tím, že až mi na poličce zbude jenom jedna, budu pokukovat po novém voňavém miláčkovi. Jednak proto, že pendluji mezi Prahou a Trutnovem, je nutné mít něco doma a něco v Praze. Adeptem na prvního nového voňavého favorita je klasika, která vás jistě nepřekvapí a tou je Versace Bright Crystal. Ano, tento růžový diamant je prostě božský. Používá ho celá řada holek a kamarádek a já se vlastně ani nedivím, na to, že je poměrně cenově dostupná si myslím, že se jedná o voňavý zázrak číslo jedna. Působí na mě svěžím luxusním dojmem, ale není těžká a to je pro mě v případě parfémů velice důležité! A co se týče designu flakonku, tak to se snad ani nemusím vyjadřovat. Jsem z ní prostě nadšená a věřím, že mi bude jednou hezky stát na poličce, a to již brzy.


Druhý voňavý zázrak, na který mám poměrně dlouhou dobu zálusk, je také nesmrtelné zelené jablíčko DKNY Be Delicious. Ano, tahle voňavá svěží klasika prostě nezklame. Zkoušela jsem ji v parfumérkách, v časopisech, měla jsem vzorek a vždycky jsem z ní byla naprosto unešená. Vím, že DKNY má celou řadu jablíček, ale já jsem prostě za tuhle zelenou klasiku. Co se mi také líbí je, že poměrně velké balení stojí směšné korunky, takže voňavý zázrak "skoro" zadarmo, jak se říká. Věřím, že z uchopení parfému budou mé drobné ruce za chvíli na nervy, ale co, na to si asi zvyknu. Voni krásně, opět bych řekla svěže a to já mám ráda, hravé, spontánní, no, jednou bude taky moje.

A do třetice všeho voňavého se vám musím svěřit také s tím, že kromě toho, že jsem spíše na svěží a hravé vůně, sem tam se mi doma uchytí nějaká tá vážnější, elegantnější a luxusnější. Já osobně miluji například od Lanvina nesmrtelný Eclat D'Arpege. Tu už jsem měla snad tisíckrát a tísícté balení letělo prázdné do koše, nicméně si ji zas pořídím. A nebo třeba Lacoste či jak už jsem psala výše, zmíněná Signorina. Do třetice mám tedy zálusk na jeden luxusnější zázrak jménem Sí od Armaniho. Musím uznat, že mi více voní toaletka než parfém. Jsem z té vůně nadšená a věřím, že jednoho dne bude taky
moje, už jen abych rychle něco dostříkala, protože jak toho je moc, nestíhám spotřebovat a nemám ráda, když parfém změní svou vůni.

Takže asi tak. Jinak pro ty, koho by zajímalo, kde parfémy kupuji, tak jedině na parfums.cz, je to osvědčený obchůdek, kde jsem spokojená s rychlostí dodání a hlavně s produkty.

Máte i vy nějaké vůně, které si hodláte pořídit?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...