Čím se češete? Aneb moje jednička

Zdravím vás holčičky,
dnešní článek bude jedna velká rychlovka, ale já jsem prostě z toho tak unešená, myslím vnitřně spokojená, že vám to prostě musím písnout. O co půjde: o vlasy.

Musím se přiznat, že vlasy jsou jedna z mnoha částí mého já, na které jsem vážně pyšná a kterých si vážím a defakto jsem schopna probrečet noci, když s nimi není něco v pořádku. Tak například kdysi se mi stalo, že mi jedna nejmenovaná kadeřnice, to jsem ještě byla na ZŠ, udělala naprosto příšernou barvu ta, že jsem to vzadu měla hnědé a vepředu platinové, když to spravovala jiná kadeřnice, došlo to do šedé a ano, to už jsem skutečně brečela. V současné době jsem tedy na své vlasy pyšná a nehodlám na nich kromě konečků a občasného prostříhání příliš nic měnit. Protože vám sem hodím některé fotky, ráda bych řekla, že nemám vlasy barvené, ale pouze melírované. Na fotkách si všimnete už poměrně výrazných odrostů, které jsou naštěstí už pryč, protože jsem dnes byla u kadeřnice, nicméně mi vlasy rostou neskutečně rychle (za 3 měsíce jsem měla odrost skoro 5 cm), tudíž je to u mě vidět dříve než u vlasů třeba někoho jiného.

Ale k věci, dneska bych vám ráda položila jednu základní otázku: Čím se češete? Já osobně bych doporučila už a jedině hřeben zvaný Tangle Teezer. Ano, slavný Tangle Teezer vídám ve výlohách profesionálních kadeřnictví, vídám jej na internetu, ale třeba i v Sephoře. Já osobně na tento úžasný hřeben nedám dopustit, a tak jsem si pořídila rovnou druhý. V současné době má tedy už dva krasavce - růžovo-fialového a modro-růžového. S oběma jsem neskutečně spokojená, ačkoliv má každý trochu jiný tvar. Ráda bych také řekla, že nemám tu kompaktní verzi, ale tu klasickou velkou. S hřeben jsem spokojená hlavně proto, že skutečně vlasy netahá a jelikož je mám dlouhé, je pro mě neskutečně důležité to, aby se při česání ať už suchých či mokrých vlasů, neničily. Zároveň chci, aby bylo česání pro mě příjemnou záležitostí a také si troufám říct trochu trendovou. Samozřejmě vítězí to, že to vlasy netrhá, netahá, krásně to rozčeše a navíc mám pocit, že jsou vlasy potom krásně lesklé.

Pokud by se mě někdo zeptal na nevýhodu hřebenu, tak je to jen snad to, že mě se občas stane, že jak rychle češu, třeba když spěchám, tak že mi vyklouzne z ruky a spadne na zem, samozřejmě se nepoškodí a nezničí, ale udělá to randál, že mě to vždycky rozčílí. Samozřejmě to je ale nic oproti tomu, co dokáže.

Jinak kde kupovat? Já osobně bych jej nekoupila ani v kadeřnictví, ani v Sephoře, ale na internetu. Třeba na parfums.cz je mají za nízké ceny, takže si jej může dovolit každý. :)

Dejte mi vědět, zda jej doma máte také, případně jakou verzi a barvičku, budu se těšit!





1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...