Top 3: Bioderma krémy na obličej


Ahoj!
Přeji vám ještě jednou krásné léto, já doufám, že ho užíváte naplno, nás čeká brzy dovolena na Corfu, takže se moc těším a než odletíme, ráda bych vás informovala v tomto článku třech oblíbencích od značky Biodermy z hlediska pleťových krémů. Důvod, proč jsem se rozhodla napsat tento článek je ten, že vím, že spousta holek (a i žen), žádný krém na obličej nepoužívá, a to ani přes den, ani v noci. Říkám si, z čeho má pleť získávat živiny a potřebné látky, kromě výživy? A nevím jak u vás, ale je prokázáno, že člověk by musel mít opravdu pestrý jídelníček na to, aby pleť dostala alespoň minimum toho, co denně potřebuje. A já nebudu zdržovat a vrhnu se rovnou na mé tři oblíbence od značky Bioderma.


1) Hydratační krém Bioderma Sébium Hydra
Začínám tímto zeleným produktem. Než vám ale řeknu více, dodám takovou věc, kterou píšu vždy, když píšu o Biodermě. Já Biodermu prostě zbožňuju, dalo by se říct, že se jedná o vůbec jednu z nejoblíbenějších kosmetických značek, které používám. Nejen že se s Biodermou odličuji, používám přípravky na pleť, ale zároveň se starám pomocí Biodermy i o své tělo, a to ať už jde o sprchování, opalování, péči po opalování a jednu dobu i samoopalování. Není tedy příliš velkým překvapením, když vám oznamuji, že krémy na obličej taktéž patří mezi mé favority. Od Biodermy mám ráda všechny, vlastně se mi ještě nestalo, že bych používala krém, který by mi nevyhovoval. A vzhledem k tomu, že bych řekla, že mám spíše smíšenou pleť - někdy se v T-zóně mastí, někdy je dost vysušená a citlivá, mohu si dovolit používat přípravky ze všech produktových řad.

Nyní ale už k tomuto produktu. Co na něm miluji opravdu nejvíc je to, že dělá to, co slibuje. Pleť hydratuje, nevysušuje, je nekomedonní, zklidňuje pokožku a hojí případné pupínky. Další věc, co mi na něm zcela vyhovuje je konzistence. Je takový hutnější, ne moc, ale nejedná se o takovou tu vodovou konzistenci. Jednoduše, je prostě hustší, a to se mi líbí. Používám ho především na noc, když ulehám do postele a pak také přes den pod make-up. Za mě jednička, pokud sháníte krém, který vaši pleť bude krásně hydratovat a zároveň poskytne služby vaší mastné pleti.

2) Výživný krém Bioderma Atoderm Nutritive
Dámy, tak tento krém moje pleť doslova hltala po litrech a musím říct, že jsem ho spotřebovala neuvěřitelně rychle. Atoderm Nutritive je určený na velmi suchou pokožku (zejména v podzimních a zimních měsících) a jeho úkolem je pleť vyživovat, regenerovat, zklidňovat a hydratovat. Opět musím říct, že jsem s ním byla maximálně spokojená! Já bych ho používala klidně i v létě, vůbec bych se toho nebála. Opět je perfektní pod make-up a co se konzistence týče, tak se musím přiznat, že už jsem to tak trochu pozapomněla, nicméně vím, že mi také vyhovovala, akorát jsem ho používala docela velké množství, takže mi poměrně rychle zmizel, to ale nemění nic na tom, že to za to stojí.
Opět jednička pro ty, co mají extra suchou nebo suchou či smíšenou pokožku a chtějí něco, co pleť bude pleť krásně vyživovat a hydratovat!

3) Krém na první známky stárnutí pleti Bioderma Matriciane Multi-Défense
Teď si možná budete pokládat otázku, proč do této skupiny dávám i tento krém, vždyť ten je určený pro první vrásky. Já jsem ale zastáncem toho, že o pleť je důležité pečovat už během puberty a pak pravidelně, tedy není dobré začínat až pozdě, což se samozřejmě projeví také na kvalitě a stavu, ale zas je fakt, že lepší někdy, nežli nikdy. Já osobně jsem měla už druhé balení tohoto krému a musím říct, že jsem byla také spokojená. Krém je určený pro unavenou pleť bez jasu a vitality, a také pro tu, kde se objevují nebo se mohou objevit první známky stárnutí. Kromě již zmíněného pleť chrání před stresem, znečištěním a volnými radikály. A pokud si to pamatuji správně, krém je doporučeno používat od cca 25 let, já jsem ho samozřejmě používala když mi bylo méně (cca 22), ale rozhodně se nestane, že by vám ublížil, ba naopak. Takže tohoto prvního bojovníka mohou doporučit. Já jsem zejména aplikovala na jemné linky v očním okolí, ale také kompletně na celou tvář.

A které produkty od Biodermy na tvář si nemůžete vynachválit vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...