Zamilovala jsem si: Dětská kosmetika

Ahoj holky,
na začátek dnešního článku musím říct, že jsem přemýšlela nad tím, zda ho napsat nebo ne, ale jak vidíte, nakonec jsem se rozhodla, že ano. Není totiž úplně recenzního charakteru jako spíš toho, že vám řeknu, proč jsem totálně zamilovaná do dětské kosmetiky.

Název napověděl stoprocentně a úvod taky. Tedy dnes bych se chtěla věnovat tomu, proč jsem vlastně blázen do dětské kosmetiky. Jak jistě víte, pokud blog čtete, tak vždy, když jdu do drogérky, jsem skutečně schopna tam strávit třeba odpoledne, ne vážně, vydržím tam být víc než hodinu a kochat se všemi těmi věcmi a vybírat. Co zaručeně nikdy nevynechávám je pult s dětskou kosmetikou a potřebami. A skutečně to není proto, že by mi snad tikaly biologické hodiny, nebo že bych toužila po dítěti. Nyní vám tedy řeknu, proč jsem s dětskou kosmetikou spokojená, resp. proč ji mám ráda a vyhledávám ji.

Samozřejmě že když už jsem v té drogérce nevyhýbám se zejména pultu s kosmetikou pro ženy, ale jak už jsem řekla, ta dětská kosmetika mě neuvěřitelně láká, a to tak, že jsem si nedávno koupila do zásoby dva krémy od značky Babydream v Rossmannu. Tyto krémy jsou dle popisu vhodné při větrném a chladném počasí, ale přesně tato kosmetika je jedna z té, která mi vyhovuje nejvíc. Nejen, že je hutnější, ale opravdu krásně hydratuje, vyživuje a chrání.
Dostávám se tedy pomalu ale jistě k pointě věci. Dětskou kosmetiku tedy miluji nejvíc proto, že za prvé, působí neskutečně čistým a "zdravým" dojmem. Samozřejmě nejsem naivní, že by veškerá dětská kosmetika neobsahovala některé třeba horší složky, nicméně nuž jen design dětských výrobků, jak jste si mohli všimnout, a to zejména kosmetiky, je nepřeplácaný, takový čistý a minimalistický, a to se mi líbí. Druhý důvod je ten, že dětská kosmetika prostě hrozně božsky voní - opět tak čistě, zdravě. Třetí důvod je ten, jak už jsem řekla, že většina kosmetiku splňuje to co má a k mé pokožce se chová jako k té nejjemnější a nejzranitelnější. Zejména pak s dětskými krémy, sprchovými oleji, vlhčenými ubrousky a šampóny jsem spokojená.

Vidím to tak, že až se mi ztenčí zásoby všeho možného, poběžím do drogérky a zastavím se především v dětském oddělení, kde nakoupím nejen sprchové gely, ubrousky, šampóny, ale třeba i tělové, opalovací mléko a tak dále. Prostě tu dětskou kosmetiku zbožňuji. Máte to také někdo tak? Dejte mi vědět!





Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...