L´oréal Professionnel moje osobní zkušenost

Když jsem před pár dny seděla s jednou mojí kamarádkou na skleničce, vzala do ruky pár pramenů mých vlasů a skoro až smutným tónem řekla: „Ty máš tak krásný vlasy.“ Lhala bych, kdybych řekla, že mě to nepotěšilo, na druhou stranu je mi ale slečen, které si nevědí  s vlasy rady (a přitom je to tak jednoduché) líto. Já vždycky říkám, patlejte na ty vlasy všechno, co můžete a ony se vám odvděčí. A tento názor zastávám pořád!
Já o vlasy nepečuji nijak zvlášť extra než kterákoliv jiná slečna. Používám šampón, kondicionér, ochranu proti teplu a péči na konečky. A to je vše. Podle mě je ale klíčem ke krásným vlasům výběr kosmetiky, protože levný šampón z drogerie za 40,- Kč vám asi tak nádhernou hřívu nevykouzlí jako nějaký ten dražší, který má v sobě cennější látky a složky a o těch bych dnes chtěla ve zkratce mluvit.


L´oréal Professionnel
Věřím, že pokud se o kosmetiku zajímáte, tak právě vlasová kosmetika vám rozhodně nebude cizí – tudíž by vám neměla být cizí ani tato kosmetika, kterou sežnete výhradně jen ve vlasových salónech. Já měla tu možnost vyzkoušet od této značky řadu na objem Expert Volume Expand. I když tato řada nebyla dvakrát vhodná pro můj typ vlasů, třeba moje mamka si ji nemůže vynachválit, Tvrdí, že tužidlo na vlasy od této značky je nejlepší, co kdy použila. A to samé pěla také o šampónu a masce na vlasy.

L´oréal Professionnel však nenabízí jen řadu na objem.

Nabízí také kolekci Expert Dnsity Advanced pro obnovení hustoty vlasů (bílý design) a pokud máte i hodně poškozené vlasy, asi byste ocenily řadu Expert Absolut Repair Cellular, která vyniká béžovým designem. Já osobně bych v nejbližší době strašně ráda vyzkoušela olej pro nepoddajné a třepící se vlasy L´Oréal Professionnel Mythic Oil, který mě zaujal jak svým designem, tak i složením. Já těmto olejům skutečně věřím a již v minulosti (i přítomnosti) mi výrazně pomohly s napravením poškození vlasů. Takže určitě doporučuji.



Jestliže si barvíte vlasy, tak nejvhodnější pro vás asi bude řada Expert Lumino Contrast, která má růžový design. A to je vlastně další věc, která se mi na této značce tak líbí - různé problémy, různé barvy lahviček a kelímků. L´oréal nabízí dokonce také řadu speciálně pro blonďaté vlasy (aby nežloutly) nebo dokonce šampón i pro šedivé vlasy.

Škála výběru je opravdu velká a mně začíná být docela líto, že mám zatím jen zkušenost s řadou zelenou - tedy řadou na objem. I přesto si ale myslím, že tato značka stojí za povšimnutí a jestliže si příště zajdete do vlasového salónu, doporučuji si zakoupit alespoň jeden výrobek na vyzkoušení. Nebudete litovat.

A co vy? Máte nějaké zkušenosti s L´oréal Professionnel? Jaký názor máte na tuto značku a jaký produkt máte nejraději?
 

1 komentář:

  1. Já používám jen profesionální kosmetiku na vlasy - Redken, Alterna, KEvin Murphy, Sachajuan a L´oreal professionnel byl třeba za mě absolutní propadák :) Měla jsem šampon na krepaté vlasy (fial.balení) a vlasy jsem měla po umytí lepivé, umaštěné, no děs. To samé mamka, nakonec jsme šampon vyhodily. Ale Mythic Oil - přímo olej teď nově mám a ten je fajn :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...