Tipy na vánoční dárečky :-)

Přeji všem krásný sobotní podvečer,
nejen včera, ale i předevčírem jsem měla možnost navštívit nákupní centra. Ve čtvrtek jsem se podívala do nákupního centra v Praze - do Palládia a včera jsem navštívila Futurum v Hradci Králové. Na první pohled, ať už v Praze nebo HK, mě naprosto uchvátila atmosféra Vánoc. Dokonce v HK na jedné z "chodeb" stáli lední medvědi - tatínek, maminka a malý medvídek, přičemž se lehce hýbali a medvědí miminko se tulilo k maminice - bylo to dokonalé.
Dokonalé mi však nepřišlo jen to, jak je udělaná výzdoba obchodních center, ale také to, co jednotlivé obchody nabízejí. Byla jsem unešená nejen z vánočních kolekcí oblečení, ale také to, co nabízeli různé parfumérie a drogérie. Nutno říct, že jsem za ty dva dny navštívila minimálně tři parfumérie. Osobně jsem ale zastáncem toho, že mnohé vánoční dárky se dají prostě pořídit levněji na internetu, proto i já při výběru parfémů dělám to, že v parfumérii si je očichnu a poté koupím na internetu. A musím se také přiznat, že nejsou Vánoce, kdy bychom svým rodičům nekoupili z mnohých dárků také kvalitní parfém. Třeba tatínkovi už pravidelné každé Vánoce kupujeme parfémy od Davida Beckhama - poprvé to byl Signature Story, minulé Vánoce to byl Intimately Yours a právě v pondělí se chystám nakoupit tatínkovi novinku od Beckhama - vůni The Essence. Samozřejmě kupuji vždy takový parfém, o kterém vím, že hezky voní. The Essence je například takový, že je spíše pro vyspělé muže, ne pro mladé kluky. A co mamince? Mamince letos kupujeme pěkných dárků, ovšem mezi nimi se také nalezne parfém. Co parfém, celá dárková sada. Protože víme, že naše maminka miluje parfém značky Bottega Veneta, rozhodly jsme se jí tyto Vánoce koupit celou dárkovou sadu, kde lze nalézt parfém, tělové mléko + mini parfém do kabelky. Myslím, že jí to udělá velkou radost.


Jaké další dárečky se hodí pod stromeček?
A abych nemluvila jen o parfémech, ráda bych vás seznámila s dalšími věcmi, které tyto Vánoce frčí. Předpokládám, že své rodiče nebudete zásobovat elektronikou a raději jim pořídíte něco, co opravdu využijí. Ráda bych se teď zaměřila na ženské pohlaví - tedy na vaše maminky. Pokud nevíte, ať už mamince, tetě nebo sestře, co dát pod stromeček, mám pro vás dva skvělé tipy!
 

Říká vám něco značka BrushArt? Pokud ne, je to možná proto, že ženy mají tendenci nakupovat si kosmetické doplňky například v Avonu, v drogérii nebo v Oriflame apod. Osobně si ale myslím, že investovat do kvalitních štětců, tedy především profesionálních, je výhodou. Nechci tím říct, že by jiné značky, nebo drogérie nabízely nekvalitní, ovšem...
A nejdříve vás seznámím se značkou.
Značka BrushArt vlastně nabízí kosmetické pomůcky a dělí je do tří skupin - BrushArt Eye - tedy štětce, které jsou určené pro úpravu očí a obočí. Díky použitím kvalitním materiálům je aplikace se štětci velmi snadná a přesná. Do druhé skupiny patří BrushArt Face - štětce pro nanášení pudrů a tvářenek. Štětce mají husté štětiny a kvalitní materiály, tudíž je nanášení efektivní, přesně a vy s nimi docílíte skvostného líčení. Třetí skupina patří BrushArt Lip - tedy kolekce štětců, které vám pomohou snadno a rychle nanést rtěnky a lesky. Štětečky jsou pevné, ale jemné a jsou vyrobené z kvalitních materiálů. Osobně se myslím, že se rozhodně vyplatí investovat do kosmetické sady štětců. Například v jedné z nich lze nalézt až 12 štětců, které vám dopomohou k perfektnímu líčení. V sadě naleznete štětce jak na tvář, tak na oči a rty. V nabídce je ovšem i menší kosmetická sada štětců - praktické balení, které obsahuje 5 kosmetických pomůcek. Je tedy jen na vás, zda zvolíte pro maminku, sestru, babičku nebo tetu kosmetickou sadu, nebo jí koupíte štětec takový, který potřebuje. Určitě se ale ujistěte, zda vaše maminka něco takového používá, nebo se zamyslete, zda by ji to usadnilo ranní líčení do práce. Já jsem určitě pro a sama jsem si do dopisu "pro Ježíška (ano, stále ho píšu :o) ) napsala o kosmetickou sadu štětců, protože to je věc, se kterou nemůžete chybovat. Určitě se tedy jukněte na kosmetické štětce BrushArt a třeba budete mít nový dárek pro maminku.
Kosmetické pomůcky BrushArt ale nejsou jediné, které tyto Vánoce frčí. Co se kosmetiky a péče o tělo a naši krásu týče, letošní Vánoce se velkým hitem staly i vlasové kartáče Tangle Teezer.
Ještě před rokem a půl jsem si říkala, co je na těchto kartáčích na vlasy tak úžasné. Ano, mají úžasný vzhled a použití vypadá jednoduše. Ve skutečnosti jsou mnohem lepší, než jen jak se zdají být. Vlasové kartáče Tangle Teezer jsou dostupné nejen v obchodech, ale i na internetu. Jsou k dostání v různých kolekcích - např. Aqua Splash, Compact Styler nebo Salon Elite. Mě osobně na první pohled zaujal jejich design - můžete si tedy vybrat z celé řady barev. Růžový, černý, fialový, oranžový, modrý, zelený - prostě jaký budete chtít. Jejich největší výhodou je to, že vám pomohou dokonale rozčesat vlasy, zabraňují zacuchávání a díky své velikosti jej můžete mít prakticky v každé kabelce. Když jsem měla možnost kartáč vyzkoušet, byla jsem mile překvapená - mé vlasy byly česány velice šetrně, tzn., že se nezadrhávaly a netahaly - tudíž se zabránilo jejich lámání nebo poškození. Na internetu jsem se dívala, jaká je spokojenost s tímto produktem a dočetla jsem se, že ho miluje opravdu 99 % žen a dívek. Já osobně si ho v nejbližší době také pořídím, protože mám obrovský problém s tím, že mé vlasy se při česání šíleně lámou a ničí.


Takže, pokud stále nevíte co k Vánocům, můžete se inspirovat třeba značkou BrushArt nebo Tangle Teezer. Jsem jistá, že to potěší každé ženské pohlaví, kterému bude tento dárek nadělen.

A jaké jsou vaše tipy na dárky?

1 komentář:

  1. TT mám doma a jsem moc spokojená :-) pro mamku už mám štětce koupené...:-) Moje typy? No nejsem vůbec originální, v drogerii něco nakoupím a pak z toho udělám takový svoje sety :-)

    Tereza♥

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...