RECENZE: Dokonalý rozjasňovač ZUII


Už jste slyšeli o australské dekorativní kosmetice ZUII Organic?? Pokud ne, jsem ráda, že vám ji mohu takto představit. K otestování jsme dostali tento úžasný rozjasňovač na tvář a o něm vlastně dnešní recenze bude.

Jestliže se ptáte v čem je kosmetika ZUII vlastně tak výjimečná, odpověď je jednoduchá  - vyrábí se totiž z květin a je čistě přírodní, tedy neobsahuje žádné syntetické a chemické látky. Řadí se mezi oblíbené biokosmetiky a vyniká hlavně tím, že všechny produkty od rtěnek až po make-upy se vyrábí z květin nasbíraných na austalském venkově.

Když jsem si darovaný produkt vybírala, nemusela jsem se rozhodovat dlouho. Rozjasňovač pro mě byl volbou číslo jedna, jelikož jsem často měla doma produkty, které se sice jako rozjasňovače tvářily, ale na tváři nevytvořily žádný efekt nebo téměř neviditelný. O to jsem vážně nestála.  Jsem proto velmi ráda, že ZUII kosmetika se ve své kvalitě osvědčila perfektně.


Design ZUII

Rozjasňovač přišel v roztomilé černé krabičce s dírou uprostřed, ve které vyniká logo ZUII. Samotné balení rozjasňovače asi není ničím výjimečné, ale jak se říká, nesuď knihu podle obalu. Vybrala jsem si odstín s názvem "peach", tedy broskvovou barvičku.

Hodnocení

Funguje jako sypký pudr, stačí ho na štětec nanést skutečně miniálně, jelikož na pleti vytvoří opravdu viditelný a krásný shimmer, tedy dávat si ho víc skutečně není potřeba. Obsahuje jak stříbrný, tak zlatavý shimmer, který se na pleti nádherně třpytí a rozjasní ji a to nemusíte být ani proti světlu ani v přímo osvětlené místnosti. Rozjasňovač je na pleti vidět skutečně v jakémkoliv osvětlení a na jakémkoliv tónu pleti.

Fotografii jsem se snažila vyfotit, ale jelikož nemáme zrovna nejkvalitnější foťák, efekt dobře nezaznamenal, rozhodla jsem se proto je "účinnost" předvést alespoň na ruce. Jelikož se jedná o barevný rozjasňovač, používám ho také jako tvářenku. Vždy ho aplikuji na jablíčka i lícní kosti a nezpomínám trošku nanést ani doprostřed čela a na nos.

Jak dlouho vydrží?

Opravdu dlouho. I po 6 hodinách vypadá skvěle, třpytí se a pleť je zářivá. Jsem ráda že jsem konečně objevila něco, čemu se říká rozjasňovač právoplatně. Lze ho použít také na tělo, ale jelikož jsem často tak šikovná, že bych si s tím zamazala oblečení, tak jsem to raději nezkoušela.


I když je v poměrně malém a praktickém balení, vydrží opravdu dlouho. Mám ho už dva měsíce(?) a přijde mi, že z nej nic neubylo.

Do budoucnosti bych něco od dekorativní kosmetiky ZUII skutečně ráda vyzkoušela - předeším rtěnky a make-up. Jsem s ní skutečně moc spokojená a přijde mi i sympatické, že je vše zcela přírodní a bez chemických látek.

Co vy, zaujala vás kosmetika ZUII? Už jste o ní slyšeli?

2 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...