Kosmeticky miláček: Vichy Aqualia Thermal Legere


Zdravím vás dámy,
dnes bych vám v rychlosti ráda představila mého kosmetického miláčka. Proč miláčka? Protože se jedná o produkt, který jsem si doslova a do písmene zamilovala! Na začátek bych chtěla podotknout, než se o něm zmíním, že už mám skutečnost skutečně s celou řadou produktů, konkrétně krémů na obličej. Vyzkoušela jsem různé krémy různých značek (Avon, Garnier, Sebamed atd), některé byly skutečně super, nicméně až mi dojde můj aktuální hydratační krém na obličej od Vichy, tedy Aqualia Thermal Legere, budu to asi muset oplakat, protože tak úžasný krém jsem skutečně ještě nikdy nepoužívala. Ptáte se proč?

Na začátek opět ke slibovaným účinkům. Tento intezivně hydratační krém od Vichy má za úkol hloubkově pleť hydratovat, zklidňovat a posilovat, je vhodný pro všechny typy pleti. Pleť je po použití hebká, osvěžená, zbavená pocitu pnutí, pružná a září. Péče Aqualia Thermal je zajištěna díky rovnoměrnému rozmístění vody ve všech zónách obličeje pro dlouhodobou hydrataci, obsahuje totiž 10 % termální vodu z Vichy.
A co je na tom pravdy?
Nejdříve bych asi ráda vysvětlila, proč se jedná o mého nového miláčka, je to prostě a jednoduché. To, že mají výrobky Vichy luxusní moderní vzhled, už psát nemusím, to už jsem zmiňovala u minulého článku, vzhled těchto produktů prostě na první pohled zaujme, působí totiž nejen luxusně, ale také tak nějak "čistě", nebo jak to říct. Mým miláčkem se stal tento hydratační krém proto, že skutečně funguje! Protože jsem majitelkou normální až smišené pleti, často trpím na suchá místa, což znamená, že sem tam se mi trochu loupe čelo, někdy nos a ať už si dáte byť jen pudr nebo korektor, vypadá to blbě, navíc základem každé mladé pleti je právě hydratace, cca od svých 20 let tuto péči skutečně nepodceňuji a mažu co jen můžu. Vichy Aqualia Thermal Legere tuto vlastnost splňuje na 100 %, kromě tedy toho, že pleť krásně hydratuje do hloubky, opravdu luxusně voní, tu vůni prostě zbožňuji.

Souhlasím také s tvrzením, že pleť je nejen pou použití, ale i druhý den, krásně hebká a osvěžená. Výrobek má však možná jen jednu nevýhodu, a to je ta, že ačkoliv se může zdát 50 ml balení hodně, moc dlouho nevydrží. Já ho mám teprve pár týdnů a už jsem tak nějak v půlce balení, a protože mám v krabici další krémy, které chci vyzkoušet a taktéž jsou určeny k hydrataci, bude se mi po tomhle krému opravdu stýskat. Jedná se sice o krém ve vyšší cenové kategorii (seženete ho cca za 4-5 stovek korun), nicméně za to, co dokáže, ta investice skutečně stojí. Není to jen můj oblíbený krém, musím totiž říct, že ho zbožňuje i moje mamka, která jej používá také pravidelné. Obecně jsem ale s produkty značky Vichy spokojená a mohu vřele doporučovat dál. A abych nezapomněla, tento krém je i výborní jako báze pod make-up, nedrolí se po nanesení korektoru a make-upu a jednoduše je pleť taková jasnější, rozzářenější a na pohled zdravější.

Máte zkušenost s tímto krémem nebo jiným z řady Aqualia Thermal?

1 komentář:

  1. Já ho měla a vůbec mi nevyhovoval... Pálil mě na obličeji, smrděl po alkoholu a byla jsem po něm hrozně mastná. Smíšenou pleť mám taky.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...