Recenze: Garnier Pure Active BB Cream

Krásné svátky,

věřm, že většina z vás už doma odpočívá a nemůže se dočkat Štědrého dne. Některé z vás si třeba svůj volný čas zpříjemňují právě projížděním internetu a čtením recenzí. Také já se s vámi dnes o jednu podělím.


Dnešní recenze se bude týkat BB creamu od Garnier Pure Active, který je určen pro pleť s nedokonalostmi a akné

Značka Garnier přivedla na trh již několik druhů BB krémů, a proto v nich můžete mít občas pěkný maglajz. Já jsem na tom ale úplně stejně. Sama moc BB krémy nepoužívám, jelikož každý z nich mi většinou něčím nesedl. To bych to ale nebyla já, kdybych mu nedala alespoň šanci. Takže pojďme se ale už podívat na přímý přehled toho, o čem produkt vlastně je a jak jsem s ním byla spokojená:


Název: Garnier Pure Active BB Cream
Značka: Garnier
Zakoupíte: V kterékoliv drogerii – DM, Rossmann…
Cena:  Kolem 125,- Kč (ceny u jednotlivých prodejců se mohou lišit)
Objem: 50 ml
Vhodné pro: Mastnou pleť se sklonem k nedokonalostem

Jak jsem s produktem byla spokojená?


Na úvod bych ráda řekla, že jsou k dispozici dva odstíny – light a medium. Já mám light a přesto, že se má jednat o odstín pro světlou pleť, tak na mě působí až moc tmavě. Když jsem poprvé uviděla barvu krému, řekla jsem si, že mi absolutně nebude sedět a bude naopak vhodný pro slečny s růžovým podtónem pleti (níže vysvětleno proč). Naštěstí se ale BB krém na pleti, konkrétně jeho odstín poměrně dost ztratil a výsledek nakonec přeci jen nebyl tak hrozný (ačkoliv ne dokonalý). Na pleti je moc příjemný, musím říct, že určitě nevysušuje. Jestli pomáhá při léčbě akné nebo odstraňuje nedokonalosti, říci nemohu, zas tak často ho nepoužívám – spíše jen když si vzpomenu.



Jedná se o produkt 5 v 1, který slibuje zmatnění pokožky, stahuje póry, sjednocuje, hydratuje, redukuje výskyt černých teček, zmírňuje zarudnutí a pleť vypadá okamžitě hezčí a svěží. Je pravda, že ačkoliv se jedná o bb krém, na své vlastnosti je poměrně dost krycí. Efektu masky se určitě nedočkáte, ale většina bb krémů určitě nemá takovou krycí schopnost, jako právě tento. Obsahuje minerální pigmenty, které pleť sjednotí a proti nedokonalostem bojuje kyselina salicylová. Kromě toho má i ochranu SPF 15. 
Jaká jsou PRO?

- krásně pleť sjednotí
- nevysušuje
- na BB krém velmi dobře kryje, jako klasický make-up
- zmatňuje
- stačí nanést málo a dlouho vydrží
- skutečně neucpává póry a pleť je po nanesení krásně hebká

Jaká jsou PROTI?
- voní po okurkách (je to však velmi individuální, někomu to může naopak vonět), na mně působila vůně okurek až příliš vlezle, dost mi to vadilo
- je hutnější konzistence
- nejedná se rozhodně o světlý odstín a už vůbec ne o univerzální světlý odstín
- má červený/narůžovělý podtón, na světlé pleti tedy vytvoří „cihlový efekt“ (efekt začervenalého obličeje)

CELKOVÉ HODNOCENÍ: 70 %


Doufám, že recenze pro vás byla přínosná. Pokud trpíte nedokonalostmi, nechcete používat přímo make-up a jste vhodnými adeptkami na použití tohoto odstínu, tak si myslím, že je pro vás tento bb krém to pravé. Mně bohužel nesedl jak vůní, tak odstínem, ovšem na samotné účinky a výsledek si stěžovat nemohu.

Máte s tímto produktem zkušenost? Dejte vědět, jaký na něj máte názor vy!

Brzy se zase ozveme a přejeme krásné svátky a veselé Vánoce.

2 komentáře:

  1. Veru no ten odtieň je bieda, mala som len vzorku našťastie a to ma úplne odradilo, ale napr. aj Nivea má BB krémy tmavé, neviem, ja BB krémy nepoužívam, každý, čo som skúsila bol tmavý a primastný.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  2. Furt hledám nějaký BB krém, kteýr by neměl takový oranžový odstín :/ Dík za recenzi, protože jsem si ho plánovala koupit :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...