Už nedám z ruky: Rozjasňující péče na tělo AVON SSS - Enhance & Glow



Tento článek bude věnovaný produktu od značky Avon, který jsem si v poslední době zamilovala natolik, že mám doma na „skladě“ hned čtyři další (používám ho totiž jak divá). 


Jedná se o rozjasňující tělový krém z řady Skin So Soft, který je určen pro střední tón pokožky. Jelikož jsem celoročně opálená nebo jinak řečeno tmavší typ, tak na něj už nedám dopustit. Z katalogu Avon si ho můžete objednat za cenu cca 150,- Kč, ale znáte to, různé slevy, akce, takže seženete určitě levněji. Proč je ale tak dobrý? Na rozdíl od jiných konkurenčních produktů pokožku SKUTEČNĚ rozzáří, a to na sebe nemusíte patlat kilo třpytek.

Zlatavé balení je speciálně navrženo tak, aby již od pohledu bylo jasné, že se jedná o péči, která má pokožku prozářit. Nádherně voní a obsahuje slunečnicový olej, díky kterému je pokožka pak krásně měkká a heboučká. Musím ale říct, že mě ze začátku překvapila nejen konzistence, ale také vzhled samotného krému. Je totiž oranžovo-zlatý, proto jsem měla trochu strach, abych nebyla, jak se říká „flekatá“. Po natření na pokožku se však krém promění, řekla bych, v lehce pudrovou konzistenci, která zanechá pokožku hebkou, rozzářenou a voňavou.

Obsahuje zlatavé částečky, a kdo by je pouhým okem neviděl, asi úplně stačí, když si krém rozetřete do rukou a pak se na ně podíváte – budete mít ruce, jako byste je doslova ponořili do něčeho zlatého, opravdu! Takže ano, ačkoliv to není na první pohled vidět, tak tělové mléko obsahuje opravdu obrovské množství zlatavých částeček, které na ostrém světle pokožku prozáří a ta pak vypadá opravdu bezchybně (asi jako pokožka celebrit na červeném koberci :-)).


Tělový krém má navíc tu schopnost díky své barvě na středním tónu pokožky maskovat nedokonalosti. Něco jako lehký tělový make-up, z toho důvodu se doporučuje oblékat se až po úplném zaschnutí produktu. Za sebe ale musím říct, že jsem se nesetkala s tím, že by krém oblečení nějak zašpinil nebo obarvil, ale opatrnosti není nikdy dost. :-)


Já ho používám každý den – ať na den či na noc. Skvěle se hodí například, pokud jdete na večírek či nějakou akci a odhalíte dekolt či ramena, tak ho přesně na ta místa nanést. Pokožka pak krásně září, je jak políbená sluncem a působí bezchybným dojmem. Určitě ho moc doporučuji všem, zatím jsem na něj slyšela i ve svém okolí jen samou chválu a od samotné Avon Lady (moje sestřička mimochodem) mi bylo řečeno, že se jedná o jeden z nejvíce objednávaným produktů vůbec. Takže vzhůru do něj! Opravdu stojí za to mít!

1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...