BIODERMA favourites for now

Zdravím vás holky,
v dnešním článku bych vám ráda představila mé momentální favority co se týče značky Bioderma. Jak jistě víte, Biodermu mám moc ráda a jejich produkty patří mezi mé nejpoužívanější. Už jsem měla možnost vyzkoušet si celou řadu, počínaje té dětské ABCDerm až po "hojící" fialovou řadu Cicabio. Ve zkratce, než vám povím o svých oblíbených produktech, které právě používám, vám řeknu něco o mých zkušenostech s řadami - pokusím se ve zkratce, aby to nebylo moc dlouhé.

1) Růžová řada Sensibio
Tak přesně tato řada od Biodermy patří mezi mé nejoblíbenější a TOP, zejména mám ráda micelární vodu, na kterou prostě nedám dopustit a odličuju se s ní nejraději. Skvělý produkt z řady Sensibio je i oční gel, dermální voda nebo antitranspirantní sprej, který právě používám a o kterém se zmíním dole trochu více.

2) Modrá řada Hydrabio
Stejně jako růžová Sensibio, tak i Hydrabio patří mezi TOP řadu, kterou strašně ráda používám. V suočasné době jsem si zamilovala produkt, o kterém píšu níže, nicméně mám i dobrou zkušenost s čistící pěnou Hydrabio Mousse, o které je dole také zmíňka. Fajnový produkt z této řady je i micelárka. Doma v koupelně mám také svou oblíbenou masku z této řady.

3) Tmavě modrá řada Atoderm
V této řadě jsem si zamilovala krémový sprchový gel, výživý krém na tělo a tvář, balzám na rty a krém na ruce.

4) Světle zelená řada Sébium
Produkty z této řady jsem hodně používala do té doby, než jsem konečně zjistila, že pro mě nejsou vhodné, protože prostě nejsem majitelkou mastné pleti s akné, jsem spíš majitelkou pleti suché, někdy smíšené, ale ta suchost převažuje. I tak, řada Sébium má jinak taky skvělé produkty, já sem tam používám opět zelenou micelárku, Sébium Global krém proti nedokonalostem a super je i Sébium Sérum. Pochválit musím i hydratační krém Sébium Hydra.

5) Tmavě zelená řada Nodé
Tak tuhle řadu zbožňuji kompletně celou. Doslova dobrý dojem na mě udělal šampón a maska Nodé S pro zničené vlasy - ta vůně je prostě božská!

6) Modro-tyrkysová řada ABCDerm
Tahle řada je prostě úžasná, a to proto, že je k pokožce šetrná. Už jsem měla možnost vyzkoušet hydratační krém na tělo a byl super ! :)

7) Oranžová řada Photoderm
Z této řady jsem si opravdu oblíbila následující produkty: Samoopalovací sprej, sprej na opalování BRONZ SPF 30+, kapsle pro přípravku pokožky na léto a celou řadu dalších produktů na opalování počínaje krémem na opalování na obličej po chladivou pěnu po opalování. Řada Photoderm se obecně moc povedla a já ji dávám velkou jedničku. Výběr je široký a produkty splňují co slibují - ochranu i zhnědnutí pokožky!

8) Šedá řada White Objective
S touto řadou jako snad jedinou zkušenost nemám, ale moje mamka některé produkty používá :)

9) Fialová řada Cicabio
Hlásám chválu hojícímu krému Cicabio, který používám snad na všechny ranky a jizvičky!

10) Červená řada Matriciane
Z této řady mamka zkoušela Matriciane ampulky a byla spokojená. Já už se těším na použití Matriciane Sérum, které je určeno pro první známky stárnutí, tedy pro první jemné vrásky. Super je, že jej lze aplikovat pod klasický denní a noční krém, což je dvojitá péče.

SOUČASNÍ FAVORITÉ OD BIODERMY
1) Sensibio Déo Anti-Transpirant
Už jsem měla možnost vyzkoušet kuličkový, nicméně mám raději spreje, u kterých člověk nemusí čekat až zaschnou. Musím říct, že od té doby, co ho používám, nemám s pocením téměř žádné problémy, opravdu pokožku chrání a nedráždí ji. Co dál chválím je, že nezanechává bílé skvrny a má příjemnou neutrální parfemaci. 

2) Hydrabio Riche krém 
Jak už nyní víte, jsem majitelkou sušší pokožky, tudíž musím pravidelně hydratovat. Krém z řady Hydrabio je příjemný, má lehkou texturu, opravdu hydratuje a hezky voní. Balení je praktické, vejde se do kabelky a mažu poctivě každé ráno a večer. Jsem s ním moc spokojená a už se těším až vyzkouším Hydrabio Sérum, které mám doma v zásobičkách. Tahle modrá řada má odemně palec nahoru, takže pokud máte suchou pleť, určitě vyzkoušejte! :)

3) Hydrabio Mousse
Tahle úžasná šlehačkovitá pěna na čištění je mým miláčkem proto, že za 1) krásně čistí pokožku pleti 2) je příjemná na dotek 3) používám ji také na holení 4) používám ji na mytí těla 5) dlouho vydrží 6) hydratuje pokožku. Tolik plusů v jedné pěně se musí ocenit.

A jaké produkty od Biodermy máte v současné době rády vy?



1 komentář:

  1. U mňa boduje hlavne rada Sébium, pretože moja pleť je mastná, mám rada čistiaci gél, hydratačný krém a najviac milujem micelárnu vodu z tohto radu, krásne vonia. Inak sa na Biodermu spolieham aj čo sa týka opaľovania, viem, že je to záruka kvality, ak nie Bioderma tak iná značka, ale opaľovanie u mňa lekáreň istí.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...