Letní edice parfémů aneb zaujalo mě

Ahoj holky,
tento článek mě napadl napsat poté, co jsem se procházela na letišti a jelikož jsme měly dvě hodiny a více času, samozřejmě jsem se procházela po místních obchodech a výjimkou nebyla ani parfumérie, kde jsem se zastavila omrknout, jaké jsou v našem voňavém světě novinky. Do oka mi na první pohled padlo hned několik jedinců, a to nejen kvůli krásné vůni ale samozřejmě také kvůli hezkému letnímu designu. V tomto článku bych vám tedy ráda představila voňavé novinky, které hýbou světem. To, zda voní či nevoní, nepovím, protože jsem je samozřejmě všechny nevyzkoušela, ale jsou to takové ty, které zaujmou na první pohled, což je myslím základ dobrého parfému. Protože zaujmout, o tom to je ne? A ano, samozřejmě to musí hezky vonět. Takže nyní se přesouvám k voňavým novinkám letošního léta (roku), dejte mi vědět, pokud máte s nějakým voňavým krasavcem zkušenost, budu jedině ráda.
P.S: Všechny voňavé novinky seženete na mém oblíbeném e-shopu www.parfums.cz 











Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...