Super dárek pro "superholky" a "superkluky"!

Zdravíme vás,
doufáme, že si naplno užíváte vánoční svátky, my ještě tak úplně ne, protože toho máme ve škole pořád hodně. Následující týden ve středu ale konečně po posledním zápočtu začne nějaké to volno a užívání vánoční pohody.
K té příležitosti jsme proto napsaly tento článek, který se týká tipu na vánoční dárek. Jistě to znáte, přemýšlíte každoročně, co by si vaše maminka, sestra, kamarádka, přítel nebo tatínek přál. Z vlastní zkušenosti víme, že to může být mnohdy těžké vymyslet. Nikdy však není pozdě na to přijít.

Pokud víte, že ten, koho chcete obdarovat, používá toaletku nebo nějaký parfém, doporučujeme se zeptat, za by ho potěšil k Vánocům parfém, nebo jeho nějaká oblíbená vůně. A pokud váš obdarovaný nemá žádnou oblíbenou vůni, doporučujeme vám právě tyto dvě od značky Playboy.

Nutno podotknout, že značka Playboy se během posledních let opravdu rozmáchla a vytvořila více než 6 nových parfémů. Osobně si myslím, že některým uživatelkám mohou vůně připadat stejné, ovšem vždycky tam bude ta jedna, která vám zavoní nejlépe. Já osobně jsem si vcelku zamilovala toaletku SuperPlayboy pro ni. Musím říct,  že mi tahle toaletka konečně nevoní jako od vietnamců, což se mi u mnohých ne-luxusních značek stává, mám proto radši kvalitnější parfémy od různých návrhářů.

Ale abych se držela tématu, opakuju, že novinka od Playboy - toaletka "SuperPlayboy" je prostě super. Voní moc hezky, vcelku elegantně a svěže. Co bych ale opravdu, opravdu chtěla vyzvednout, je sourozenec této vůně, tedy "SuperPlayboy" pro něj. Miluji pánské vůně a zbožňuji jejich výběr. Každé Vánoce jsme měly takovou tradici, že jsme taťkovi dávaly vždy alespoň 1 parfém - nejčastěji Davida Beckhama - vždy jinou (nejlepší je Signature, Essence a Yours). Letos mu ale darujeme tohoto Playboye, protože je vážně báječný a uchvátil mě na první přičuchnutí. Né vážně, opravdu musím říct, že motat se kolem mě nějaký kluk s touto vůní, lehce by se mi podlomila kolena. Osobně bych řekla, že vůně pro něj se hodí spíše pro starší muže, tedy ne pro 15letého chlapce.
Navíc bych zmínila to, že vůně ani nejsou drahé, je to dobré tedy pro ty, kdo nemá na Vánoce moc korunek. Tyto dvě toaletky tedy doporučuji jako skvělý vánoční dárek, které potěší jak každou super holku, tak každého super kluka.

Nadělujete některá letos pod stromeček jednu z vůní Playboy?

1 komentář:

  1. Jsem asi jediná, komu ten pánský tolik nevoní. Uvnitř ano, ale po nastříkání mi přijde poměrně sladkej, vůbec ne tak mužnej. Takže timhle by mě chlap neuchvátil.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...